Geplaatst: 31-10-2006 15:13
Hallo,
Astra wil niet lopen,
heb computer vervangen,
brandstofpomp direct stroom geven dus heb benzine
heb wel vonk
Heb gaskleppositiesensor en startinair toerental regelaar al verwisseld.
Wat ik wel merk is dat het brandstofpomp relais, wat rechts onder het dashboard bij de computer zit,
onder het starten steeds in en uit springt.
Wellicht heeft dit er mee te maken?
Hoe verder?
Licht dit aan de krukaspositiesensor?
Auto heeft laatst wel gelopen, maar is afgeslagen en wil nu niet meer aan de gang.