4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 07-04-2005 20:22
[29365] Deze Jumper lekt uit de kachelunit koelvloeistof. Komt dit vaker voor? Is dit dan een slang of de kachelradiator?