Geplaatst: 11-12-2007 13:00
Hallo,
We hebben hier een kangoo 1.9D staan waar het net lijkt of de distributie niet
op tijd staat, hij lijkt op 3 cilinders te draaien en bij gas geven is er een ratelend geluid
hoorbaar.
De distributieriem is vervangen, bdp sensor is goed het gekke is dat hij opeens vandaag
wel even goed draaide en reed en plotseling na weer een proefrit hetzelfde probleem.
Iemand een idee ?
Ron
Heart for cars