Geplaatst: 21-06-2004 19:16
[14660] Hoi,
Ik wil voor iemand de passagiersairbag uitzetten, in verband met het vervoeren van een baby (in een maxi-cosi). Ik vermoedt dat ik één van de eerste kanalen van het Airbag-regelapparaat op 0 moet zetten, maar kan niks vinden in Elsa. Heeft iemand dit al wel eens gedaan? Of andere tips?
Bij voorbaat dank,
Guido Priemus