Passagiers-airbag uitzetten i.v.m kinderzitje.

7 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-06-2004 19:16

[14660] Hoi,

Ik wil voor iemand de passagiersairbag uitzetten, in verband met het vervoeren van een baby (in een maxi-cosi). Ik vermoedt dat ik één van de eerste kanalen van het Airbag-regelapparaat op 0 moet zetten, maar kan niks vinden in Elsa. Heeft iemand dit al wel eens gedaan? Of andere tips?

Bij voorbaat dank,

Guido Priemus