Geplaatst: 21-06-2004 22:31
[14673] hoi allemaal,
de spanning is te lang weg geweest ivm revisie dynamo, nu brand het lampje check engine en de ramen hebben geen automatische sluiting meer.
word dit naar de dealer om opnieuw te programeren????
groetjes eric