Geplaatst: 17-06-2004 19:43
Vorige week heb ik een aanrijding gehad met mijn 306 1.6 XT (op LPG G3) De Alleen de radiateur is kapot, en wat verdere blikschade. Na de aanrijding is de auto niet meer te starten. De originele Peugeot startblokkering met code geeft een storing aan. Het rode en groene lampje blijven constant branden. Na onderzoek door de Peugeot dealer blijkt het motorregelapparaat (NFZ) geblokkeerd te zijn. Weet iemand wat ik zou kunnen doen, of eventueel een ander regelapparaat te koop.
Alvast bedankt.