Geplaatst: 17-06-2004 19:54
Peugeot 306 1.9D met motorcode WJY, heeft behoorlijke olielekkage.Zo te zien lekt hij olie bij de koppakking.Hij heeft net een ton gelopen en het is geen nokkenaskeerring.Heeft iemand ervaring met dergelijke lekkage?Komt mij nl. raar voor dat hij daar olie lekt en misschien is er toch een andere oorzaak die wij over het hoofd zien.Auto komt volgende week voor reparatie..