Geplaatst: 17-06-2004 20:16
[14511] het slot in mijn achterklep werkt niet meer op mijn afstandsbediening,heb gekeken of de stelmotor wel spanning krijgt,dat is dus wel het geval.
daarna de stelmotor vervangen maar deze reageert dus niet op de spanning zowel de wit/zwarte draad als de bruin/zwarte draad krijgen spanning bij het bedienen van de schakelaar in de sleutel.
wat zou nu het probleem kunnen zijn????