Geplaatst: 18-06-2004 10:05
[14529] Spanrolbout is afgebroken en riem dus van tijd af.Volgens onze gegevens moet de krukas met speciaal gereedschap op tijd worden gezet.Wie weet een oplossing zonder dit gereedschap of wie weet een leverancier van dit stukje speciaalgereedschap?
Tot slot: wie heeft dit al eens meegemaakt? Auto heeft 150.000 km gelopen en riem is bij andere dealer vervangen bij 98.000 km.
Alvast bedankt voor je reaktie.