inbouwen 2.2 motor in legacy 2.0 uit 1992

1 reactie

Merk
Subaru
Model
Legacy
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-12-2005 15:33

[44846] Van mijn 1992 legacy 2.0 is de motor defect,loopt op 3 cilinders en heeft een hoog olieverbruik.

Heb een 2.0 motor opgestuurd gekregen van een autodémontage bedrijf maar dat blijkt nu een 2.2 motor te zijn.

Is het mogelijk dat ik deze motor zonder gekke problemen kan inbouwen in mijn 4WD legacy 2.0?????

Afmetingen motor zijn hetzelfde.

ik heb er geen computer bij en zelf rij ik op lpg.

Voor de rest is de motor kompleet inclusief inlaat spruitstuk.

Ik wacht het wel af.