Geplaatst: 19-06-2004 8:32
[14577] Als er met de wagen wordt opgetrokken dan voel je dat de wagen Steeds even inhoud en vervolgens weer normaal trekt En dit dan continu achter elkaar totdat er een snelheid wordt gereden dan is het meestal weg tenzij je het maximum vermogen blijft vragen