Geplaatst: 22-06-2004 18:50
[14716] deze s280 bj. 1995 105.000 km daar deed de airco het niet goed meer we lieten hem vullen maar direct daarna begon de airco enorm te stinken en na enkele dagen bleek de instalatie drukloos te zijn lek dus nu blijkt de warmtewisselaar (condensor)in het dachbord lek te zijn
wie heeft hier ervaring mee en kan ons bruikbare tips geven om deze te vervangen ?? en hem daarna te laten vullen
we willen direct de kachelradiateur vernieuwen die zal ook wel niet al te best meer zijn
wie kan ons eventueel aan info uit een werkplaatshandboek helpen?
alvast bedankt