Geplaatst: 22-08-2003 1:27
[3616] hallo monteurs:
dit heb ik nog nooit meegemaakt.
ik heb een ford transit 100cl 1993 2.0i efi motor op lpg.
automaat. start slecht, ook na en beurt nog steets, en geen slangen lek of wat dan ook. echt alles nieuw erop.
hij houd ontzettend in en komt van 100 naar 120kmpu amper.
ik dacht gelijk de kat zit dicht, maar dat mijn uitlaatspruitstuk roodgloeiend word heb ik nog nooit meegemaakt.
kan dat nou echt??
geef jullie mening eens, en hebben jullie dat wel eens gezien??
M.v.gr: TD.