Geplaatst: 21-08-2003 0:13
[3600] Klant komt met een 111kw tdi met die niet meer ontkoppelt.
Als je in de koppeling kijkt beweegt deze wel.
Toch een nieuwe cilinder gemonteerd en een aantal maal ontlucht.
We zijn op een gegeven moment tegen beter weten in toch gaan rijden en de koppeling deed het weer.
Ik dacht het gewonnen te hebben maar nadat de auto een half uur had gestaan was het probleem er weer.
Ik had zelf aan een gebroken veer gedacht maar dan zou het probleem er toch contstant moeten zijn ?
Iemand dit al meegemaakt.
Om zomaar de bak te demonteren lijkt mij een beetje rigoreus.
Ik moet er ook bij vertellen dat de koppeling wel goed aanvoelt; je voelt hem door de diafragma heen drukken.