Geplaatst: 22-12-2005 19:17
[45172] Heeft er iemand een idee wat dit zou kunnen zijn, bdp sensor, bobines, gasklephuis zijn al vervangen. Basisafstellingen stonden verkeerd, zijn weer goed ingeleerd naar 128. Auto rijdt ook op gas, maar de simulator is uitgeschakeld? Het lijkt alsof de motor wel wil, maar dan net niet genoeg benzine krijgt. Heb hem ook al afgetankt met goede benzine. Help.