Geplaatst: 11-11-2002 15:08
Een Opel Vectra B 2.0 DTI 1998 slaat slecht aan na ca 2 dagen stilstaan. Bij een volle tank is dit probleem er volgens de klant niet. Retourslangen zijn vervangen. Brandstoffilter is vervangen (we dachten aan lekkage langs ringen) Bij Opel vertelden ze dat de ringen onder de verstuivers ook vaak problemen geven. Zit er in de tank nog een opvoerpompje?