Problemen met schakelen na vervanging van koppeling

3 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-04-2005 16:42

[29448] Daar het vliegwiel stuk was ,werd de complete koppeling vervangen; dus vliegwiel, koppelingsschijf met drukgroep

en hydraulische pomp. Na de reparatie is schakelen moeilijk

vooral in de eerste versnelling; tot halfweg kan je in rechte lijn naar boven en dan moet je even nr rechts bewegen vooraleer hij pakt.Bij de andere versnellingen gaat het ook niet zo vlot als voor de reparatie en hij maakt geluid bij het schakelen.Er is olie met teflon bijgegoten maar dat heeft niet geholpen. Heeft iemand al ervaring met dit probleem?