Geplaatst: 01-11-2006 16:51
een vraagje : onlangs hebben wij een alternator vervangen van een astra h Z13DTH ; alles ok , probleem opgelost
maar nu komen daar 2 dunne draadjes toe op de alternator ; de ene is voor het lampje , maar waarvoor dient het andere ?
Ik heb al in de schema's gekeken , maar vind da nie terug ;
wie weet het ?