Geplaatst: 11-04-2005 19:17
Wij hebben hier het volgende probleem met een avensis verso D4D
diesel, auto trekt niet naar behoren, slaat soms af, en wil dan niet meer aanslaan, na ongeveer 15 min wachten is het starten en direct lopen.Computer uitgelezen geen foutcodes, brandstoffilter is vervangen, distributie staat op tijd, en de klepspeling in orde.Alvast bedankt voor de reakties en het meedenken.