Tdi 95 probleempjes.

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 Tdi 66kw
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-11-2006 9:26

[67127] Hallo,

Ik heb sinds 2 weken een golf tdi en nu beginnen eigenlijk de problemen.

1.Olie lekkage onderblok over de hele breedte van het blok. (Lijkt carterpandekselpakking) komt dit vaker voor.

2.Bij koude start gaat het gloeispiraal 1 sec aan dan uit wil ik starten gaat ie weer ff 1 a 2 seconden aan en daarna weer uit. Het starten daarna gaat met moeite. Waar kan dit aan liggen? Bij warme motor geen last van start ie in 1 keer.

3.Heel af en toe bij warme motor slaat ie niet aan. (Niet zoals beschreven in andere topics dat ie slecht aanslaat) Want aanslaan doet ie gewoon goed maar valt daarna meteen weer uit. Meestal bij de derde poging loopt hij wel weer normaal maar dan geef ik iets gas bij. Wat is hiervan het probleem.

Voor de rest loopt ie als een zonnetje.

Mark