Geplaatst: 24-12-2002 22:10
Mazda 626 1.8 van 1993, 170000 km op benzine: houdt in bij optrekken: zodra je meer als 1/4 gas geeft, pakt de motor niet goed op. het lijkt of hij op 3 cilinders loopt. bougiekabels en bougies zijn ok. Rotor en verdelerkap zien er ook goed uit.
Wie heeft een dergelijk probleem weleens bij de hand gehad? en wat was toen de oorzaak.