ontlaadstroom

5 reacties

Merk
BMW
Model
5-serie
Type
E39
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
E60
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-11-2006 13:40

Wie weet er waarom er een ontlaadstroom van ong 2Ampere blijft stromen, er staan geen verbruikers meer aan, laadstroom en spanning zijn goed, dynamo is nieuw.Als de auto op slot gezet wordt is er zelfs 0,5 A meer aanwezig, accu nieuw, is dit slaapmodus van computers of is dit bij dit jaar nog niet vr bedankt