2.5td slaat soms af, vooral als tank 1/4vol is

3 reacties

Merk
Opel
Model
Omega
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5td
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-11-2006 11:23

[67392] Deze omega 2.5td slaat soms af ,dit treedt vooral op als de tank onder de 1/4vol is, hij had een storing op de rpm sensor ,deze is al vervangen, het brandtstof filter vervangen en de slangen op lekkage gecontroleerd.

Toen de auto bij ons afsloeg zat er geen brandtstof in het filter, vorige week is hij bij de klant afgeslagen, ernaar toe gereden,brandstof erbij getankt, en hij liep weer, klant heeft de tank vol getankt en hij is tot nu toe nog niet weer afgeslagen??

Wie kent dit probleem en de oplossing.

M.v.g. Pieter de Jager