Geplaatst: 06-11-2006 11:23
[67392] Deze omega 2.5td slaat soms af ,dit treedt vooral op als de tank onder de 1/4vol is, hij had een storing op de rpm sensor ,deze is al vervangen, het brandtstof filter vervangen en de slangen op lekkage gecontroleerd.
Toen de auto bij ons afsloeg zat er geen brandtstof in het filter, vorige week is hij bij de klant afgeslagen, ernaar toe gereden,brandstof erbij getankt, en hij liep weer, klant heeft de tank vol getankt en hij is tot nu toe nog niet weer afgeslagen??
Wie kent dit probleem en de oplossing.
M.v.g. Pieter de Jager