Geplaatst: 05-01-2005 0:26
[23637] na gestopt te zijn onderweg geen spanning meer op bobine,
afgesleept.
nu aan het meten, geen kachelblower, geen licht, geen spanning aan bobine.
zekeringen heel, ook bij accu
stekkers aan zekeringkast ook o.k.
brandstofpomp snort, auto start, maar geen vonk.
relais van licht tikt bij inschakelen, ik mis een hoofdstroom,
maar welke!
dikke voeding aan zek.kast is o.k.
en stekker met twee dikke plus ook!