spanningsgebrek

11 reacties

Merk
Ford
Model
Escort
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-01-2005 0:26

[23637] na gestopt te zijn onderweg geen spanning meer op bobine,

afgesleept.

nu aan het meten, geen kachelblower, geen licht, geen spanning aan bobine.

zekeringen heel, ook bij accu

stekkers aan zekeringkast ook o.k.

brandstofpomp snort, auto start, maar geen vonk.

relais van licht tikt bij inschakelen, ik mis een hoofdstroom,

maar welke!

dikke voeding aan zek.kast is o.k.

en stekker met twee dikke plus ook!