4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-11-2007 11:17
[93019]Hallo,
Probleempje met caddy people.Klant meldt slecht starten met warme motor.Komt volg.week binnen,dus nog niet uitgelezen.Denk zelf mischien nokkenassensor.Mischien gekend probleem?