Trillen bij 110 km/h

2 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-01-2003 4:40

[1187] Vraagje over een Ford Scorpio 2.9i Ghia automaat uit ’93.

Deze auto trilt tussen de 100 km/u en de 120 km/u en is erger voelbaar bij het afremmen (op de motor zonder gebruik van rem) en zowel in neuraal als in drive tevens dreunt de auto rond deze snelheid (lijkt wel of de Bodem licht trilt).

De trilling is licht voelbaar in het stuur maar komt voor mijn gevoel echt van achter.

Natuurlijk zijn de wielen gebalanceerd, tevens heb ik de gibo koppeling en bakrubber vernieuwd en is de cardanas gecontroleerd of deze zware punten had, wat niet het geval was.

Iemand een idee waar ik verder kan zoeken ?