Geplaatst: 25-10-2006 11:52
[66595] De motor stoot soms en het zuurstof percentage is met 0.5% net te hoog naar mijn idee.
Alle mogelijke oorzaken van valse lucht al gezocht , niets gevonden.
Gasklep is schoon en er komt alleen een storing in van spruitstukdruk sensor Kortsluiting met massa.
Bedrading is goed en sensor is vervangen.
Tips graag