Geplaatst: 05-02-2003 17:50
Het betreft hier een renault 19 1.4 uit 1993. Nadat de auto op temperatuur is en je wilt bijvoorbeeld wegrijden bij het stoplicht wil de auto afslaan. Ook houdt hij bij lage toerentallen iets in. Maar het afslaan bij wegrijden is het grootste probleem. De EGR klep is gereinigd er zijn toevoegingen in de benzine gegooit en de standaard dingen zijn gecontroleerd. enige suggesties ?