Laadproblemen Brommobielen

5 reacties

Merk
Overige merken
Model
Brommobielen
Type
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
Type: Micro-car
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-02-2003 20:28

Heeft iemand ervaring met het slechte laadsysteem van de Micro-car brommobielen? We hebben een 3-tal klanten dat regelmatig kleine stukken rijdt en om de haverklap een te lege akku heeft.Controle van het laadsysteem geeft aan dat het wel bijlaadt, maar niet overweldigend.Een nieuwe akku is ook al geen oplossing want die zijn veel te klein.