Geplaatst: 18-12-2007 21:49
Goedenavond,
Vanmiddag heb ik bij een audi A6 6 cil. 2.5 TDI AKE motor de gloeibougies eruit gehaald, zaten behoorlijk vast, nu is bij het demonteren van de inlaat de pakking van de EGR gescheurd. Nu is mijn vraag zou het een probleem kunnen gaan opleveren wanneer ik deze pakking vervang door vloeibare pakking ivm aanzuigen valse lucht. Anders moet ik weer een pakking gaan bestellen en staat deze wagen weer een dag langer in de werkplaats.
MVG Emiel