Geplaatst: 05-01-2006 19:14
[46166] tijdens het starten van de auto heeft hij backfire in het inlaat systeem. kan iemand mij daar mee helpen, ik heb al een aantal dingen gecontroleerd zoals ontstekings tijdstip en kompressie gemeten en ze lagen alle vier rond de 12 bar.....