Olie in koelsysteem

5 reacties

Merk
Land Rover
Model
Freelander
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-01-2005 17:42

[24059] Betret Freelander 1.8i van± 1998

Hij heeft het volgende probleem.

Op de een of ansdere manier wordt de olie uit het carter in het koelsysteem gepompt. De volledige inhoud van het carter wordt in een paar tellen in het koelsysteem gepomt. Cylinder kop gedemontreerd omdat we dachten aan een lekke koppakking. Hier is op het eerste gezicht geen oorzaak aan toetekennen.

Heeft iemand dit misschien eerder mee gemaakt,

Graag bericht, bij voorbaat dank

TM