Geplaatst: 11-01-2005 17:42
[24059] Betret Freelander 1.8i van± 1998
Hij heeft het volgende probleem.
Op de een of ansdere manier wordt de olie uit het carter in het koelsysteem gepompt. De volledige inhoud van het carter wordt in een paar tellen in het koelsysteem gepomt. Cylinder kop gedemontreerd omdat we dachten aan een lekke koppakking. Hier is op het eerste gezicht geen oorzaak aan toetekennen.
Heeft iemand dit misschien eerder mee gemaakt,
Graag bericht, bij voorbaat dank
TM