dual kachelkraan verwarming

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-09-2003 3:06

[4457] Hoi,

Weet iemand hoe ik de dual kachelkraan (klep) kan controleren?

Als ik de driepolige stekker eraf trek blaast hij alleen nog maar warme lucht.

Het probleem is namelijk dat als de motor goed warm is (30KM) hij plotseling warme lucht gaat blazen terwijl hij op koud staat.