Geplaatst: 26-09-2003 10:19
[4439] Deze auto is voorzien van ABS. De nieuwe eigenaar klaagt over een rem die wel snel aangrijpt maar bij een noodstop veel te ver moet worden doorgetrapt, dus sponzige remdruk. Is dit bij deze auto's een bekend gegeven of klopt hier iets niet? En wat zou er dan mee mis kunnen zijn.