Geplaatst: 14-01-2005 10:15
De motor (1.4 cvh met cfi) blijft na het lossen van het gaspedaal op een hoog toerental draaien, ook tijdens het rijden en dit enkel bij warme motor. Heb de stelmotor van de gasklep veranderd en het probleem is nog steeds hetzelfde.
Kris.