gasolie zakt weg

6 reacties

Merk
Chrysler
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-01-2005 13:25

[24394] hallo,wij hebben een voyager 2.5 td,start wel,maar slaat niet aan.wanneer de auto een dag of langer heeft stilgestaan,er is geen lucht waarneembaar.

tijdens het starten komt er geen brandstof uit de verstuiverleidingen,afslag ventiel werkt wel,dat hebben we gecontroleert.

wanneer de aanvoerslang(plastic) tussen het filter en de pomp,bij het filter wordt losgekoppelt,dan zie je de brandstof in de pomp wegzakken,klein beetje gasolie erbij en hij loopt op 4 cilinders,laten we hem een dag staan begint het weer van voor af aan.

kan er soms een lek klepje inzitten of iets anders in de pomp,de motor loopt verder goed??