Geplaatst: 11-02-2003 23:20
de vectra b 1.6/16v g3 loopt goed op benzine maar houd bij het in trappen van het gas in lijk of die op 3 cil loopt heb de verdamper verv. en de stappen motor in verdeelhuis gereinigt maar geen resultaat [ motor heeft geen bougie kabels maar een blok met bobine,s] kan deze kapot zijn?