2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 18-01-2005 18:17
afstandbediening voor centraal werkt alleen als de deur losstaat,
als de deur dicht zit werkt hij niet. ren.espace benz.2000