5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 18-01-2005 18:52
[24482] waar zit bij een berlingo multispace van 1997 het relais van de centrale vergrendeling (kan het ook zijn dat ze er geen relais voor gebruiken bij sommige tijpes)