Geplaatst: 11-01-2006 20:39
[46672] heb een vraagje ben bezig met het inbouwen van een cruise control heb alles er in zitten moet alleen nog 1 draad monteren die zit tussen het regelmoduul onder stuurkolom en ergens een blauwe stekker in de w box. wie kan mij vertellen waar ik deze precies moet plaatsen in welke stekker en op welke pin bezetting. het gaat om een caddy tdi. alvast bedankt.