Ombouw van automaat naar schakel

8 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-10-2003 21:49

[4588] Ik ben bezig een Mondeo met een CD4E automaat om te bouwen naar een schakelbak.

De bak zit eronder alles is aangesloten maar heb geen ontstekeing meer.

Kan mij iemand vertellen of de computer ook informatie uit de (aut.)bak nodig heeft voor de ontsteking, ik kan dit nl. in geen enkel schema vinden, en,zo ja,is dit signaal te simuleren.