Geplaatst: 09-10-2003 21:04
[4825] Eerst en vooral prachtige site , zijn wij Belgen nu echt 10 jaar achter ? Heb een Ford Mondeo binnen gekregen met kletterend geluid bij gasgeven, heeft dit enkel op benzine op gas geen probleem. Lijkt mij een klep te zijn , de vacuumaansluiting van de EGR-klep was wel losgenomen en dicht gemaakt.Dank bij voorbaat.