Geplaatst: 12-01-2006 14:39
Ik heb in de wpl. een Ford Mondeo 1.8 td '97 met 3 ton op de teller. Klant klaagt dat de auto niet optrekt. Bij testrit lijkt het alsof de turbo niet werkt en ps bij 3000 touren komt er een klein beetje gang in, gepaard met een flinke zwarte rookwolk. Auto verbruikt ook veel brandstof. Verstuivers zijn nieuw. Als ik de intercooler demonteer lijkt de turbo te werken.