tdci 130 pk trekt niet

8 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-01-2006 17:11

is het probleem gekend bij iemand ,van deze wagen tdci 130pk, waarvan het gloeispiraallampje knippert en de wagen niet optrekt, er zit geen pit in ?Heeft 62000 km en heeft onlangs groot onderhoud gehad. Volgens mij loopt ie op nood en ik weet zo direct niet waaraan ik moet denken, heb dit nog niet gehad bij dit model. Dank bij voorbaat