Geplaatst: 15-01-2006 17:11
is het probleem gekend bij iemand ,van deze wagen tdci 130pk, waarvan het gloeispiraallampje knippert en de wagen niet optrekt, er zit geen pit in ?Heeft 62000 km en heeft onlangs groot onderhoud gehad. Volgens mij loopt ie op nood en ik weet zo direct niet waaraan ik moet denken, heb dit nog niet gehad bij dit model. Dank bij voorbaat