olie in inlaatspruitstuk

4 reacties

Merk
Renault
Model
Laguna
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-01-2006 16:41

[47351] Hallo,

We hebben hier een laguna II 1.6 16v.benzine Deze auto krijgt steeds olie in het inlaatspruitstuk. Er zit een nieuw luchtfilter in. Het oliepeil zakt ook zeer snel.

Tevens heeft deze auto geregeld problemen met aanslaan. De auto heeft op dat moment geen compressie. (klepstoters???) Als je blijft doorstarten begint de auto op 2cilinders en komt de rest daarna.

De auto loopt opzicht super. Geen klachten tijdens rijden en de auto rookt niet.

(we hebben wel meer van deze auto's erbij lopen maar zonder olieverbruik)