Geplaatst: 23-01-2006 18:28
[47555] Ik heb hier een Pontiac transport v6 3.8 staan die niet aan wil slaan,auto opgehaald bij klant waar die in 1 keer aan sloeg,in de werkplaats afgezet en niet meer aanslaan.(was de klacht van de klant)
De branstof pomp werkt en er staat spanning op de injectors maar geen aansturing op de injectors en ook geen vonk.
Uitlezen geeft geen storingen,ik heb verder geen documentatie van deze auto.
Ik denk aan de krukassensor maar deze heeft 4 draden en ik weet niet welke draad waarvoor is.
Misschien iemand een idee? de motor liep verder goed.