Geplaatst: 26-01-2005 11:45
Wij hebben staan een Landrover Freelander 1.8 16V van 1998, bij kilometerstand 93000 is de koppakking vervangen omdat op de hoek rechts voor (als je achter het stuur zit), dus bij de distributieriem, de koelvloeistof tussen de kop en het onderblok uit kwam (met grote hoeveelheden tegelijk), nu 6000 KM en 3 maanden later zonder ondertussen problemen te hebben gehad hebben we exact het zelfde probleem weer. Is dit domme pech of zien we iets over het hoofd.