Geplaatst: 11-12-2002 15:22
[1003] hallo ik heb onlangs een 155 1.9td motorcode 67501 66kw bj 1994 ingeruild maar nu blijkt dat het expansietankje zwarte olie bevat en er koelvloeistof verdwijnt ik heb de kop gedemonteerd en het ziet er naar uit dat de koppaking nagelnieuw is en de kop is geslepen ziet er allemaal goed uit geen beschadigingen
wie heeft hier ervaring mee en komt het vaker voor met deze motoren dat de kop scheurt?