easytronic valt zo in de neutraalstand

2 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-09-2006 19:32

[63500] hallo,

corsa c 1.2 van 2001,tijdens het rijden valt de versnelling uit naar neutraal de wagen gaat dan niet meer naar voor ,het lampje gaat weel brande (f),maar geen dvc in de motor , de bak uitgelezen geen dvc, met tech2 de bak op nieuw inleeren en alles reseten , ik heb daarna weel de koppelling vervangen maar de gaaf het niet ,heb iemand zo iets mee gemaakt?