Geplaatst: 06-02-2005 17:27
Hallo,
Mijn multiriem is defect. (Espace 2000 2.0 16V) Nu wil ik deze vervangen maar ik krijg hem niet gemonteerd. Hij lijkt te kort. Ik heb de spanrol gespannen en met een stift geblokkeerd. Zit er ergens nog iets wat ik ben vergeten, of moet er speciaal gereedschap aan te pas komen.